Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

6 lutego 2012

Christina Grimmie


Kiedy byłam na feriach u kuzynek , zauważyłam , że jedna z nich słucha piosenki Christiny. Nie słyszałam o niej, dlatego się zainteresowałam jej osobą. Okazało się, że dziewczyna ma zniewalająco piękną barwę głosu. Nie ma zbyt wiele swoich piosenek , gdyż niedawno wkręciła się do świata show biznesu. Wierzę jednak , że dziewczyna się wybije. W Ameryce już pewnie jest bardzo znaną osobistością , gdyż kiedy szukałam o niej jakiś informacji znalazłam wzmiankę również o Selenie Gomez, co za pewne znaczy , że dziewczyny się znają.
A jeżeli Christina zna Selene to i również jej obecnego chłopaka Justina Biebera.







Na tym zdjęciu niepodważalnie widać, że Selena i Christina dobrze się czują w swoim towarzystwie.

Jak sądzicie? Czy to tylko gra?

Możliwe, w końcu to świat gwiazd, a każda chce być jaśniejsza od drugiej. 








Tu macie proszę bardzo piosenki w wykonaniu Christiny. Myślę , że się wam spodobają xd

Christina Grimmie- "Advice"

Christina Grimmie- "Ugly"

Christina Grimmie-"Finde Me"

 Christina Grimmie-" Unforgivable"

Christina Grimmie-"Liar Liar"

Christina Grimmie-"King of Thieves"

Christina Grimmie-"Not Fragile"

Sądzę, że jak na początek tyle wam wystarczy xd :D nie można przesadzić czyż nie? hahah xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz