Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

2 lutego 2012

Paramore- Careful

Ostatnio bardzo polubiłam Paramore, a zwłaszcza piosenkę "Careful". Można powiedzieć, że utożsamiam się z tym utworem. Rytmika, słowa. Wszystko mi się bardzo podoba, a głos Hayley Williams... Po prostu żyć nie umierać xd



 Tu macie tekst i tłumaczenie. ;D

careful

i settled down
a twisted up frown
disguised as a smile, well
you would've never known
i had it all, but not what i wanted
'cause hope for me was a place uncharted
and overgrown

you'd make your way in
i'd resist you just like this
"you can't tell me to feel!"
the truth never set me free
so i did it myself

you can't be too careful anymore
when all that is waiting for you
won't come any closer
you've got to reach out a little
more
more
more
more, more

open your eyes like i opened mine
it's only the real world:
a life you will never know
shifting your weight to throw off the pain
well you can ignore it
but only for so long

you look like i did
you resist me just like this
"you can't tell me to heal!"
and it hurts remembering how it felt to shut down

you can't be too careful anymore
when all that is waiting for you
won't come any closer
you've got to reach out a little
more
more
more
more, more

the truth never set me free
the truth never set me free
the truth never set me free
so i'll do it myself

you can't be too careful anymore
when all that is waiting for you
won't come any closer
you've got to reach out...

can't be too careful anymore
when all that is waiting for you
won't come any closer
you've got to reach out...
more
more
more
more, more

Tłumaczenie:

ostrożny

przywykłam do
skrzywionego grymasu
ukrytego za uśmiechem, cóż
nigdy byś się nie dowiedział
miałam wszystko, ale nie to co chciałam
bo nadzieja była dla mnie miejscem nieznanym
i zaniedbanym

stworzyłeś sobie drogę
oparłam ci się o tak
"nie możesz mi mówić, co mam czuć!"
prawda nigdy mnie nie wyzwoliła
więc zrobiłam to sama

już nie możesz być tak ostrożny
kiedy wszystko na ciebie czeka
nie przyjdzie bliżej
musiałeś osiągnąć trochę
więcej
więcej
więcej
więcej, więcej

otwórz swoje oczy jak ja otworzyłam moje
to jedyny prawdziwy świat:
życie nigdy cię nie pozna
przesuwasz swój ciężar by odrzucić ból
cóż, potrafisz go ignorować
ale nie aż tak długo

wyglądasz jak ja kiedyś
opierasz mi się o tak
"nie możesz mi mówić, żebym się leczył!"
boli wspomnienie kiedy czułam się zamknięta

już nie możesz być tak ostrożny
kiedy wszystko na ciebie czeka
nie przyjdzie bliżej
musiałeś osiągnąć trochę
więcej
więcej
więcej
więcej, więcej

prawda nigdy mnie nie wyzwoliła
prawda nigdy mnie nie wyzwoliła
prawda nigdy mnie nie wyzwoliła
więc zrobię to sama

już nie możesz być tak ostrożny
kiedy wszystko na ciebie czeka
nie przyjdzie bliżej
musiałeś osiągnąć...

już nie możesz być tak ostrożny
kiedy wszystko na ciebie czeka
nie przyjdzie bliżej
musiałeś osiągnąć...
więcej
więcej
więcej
więcej, więcej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz