Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

19 listopada 2012

Liebster Award



Dziękuje za nominacje Ragione ;) ;*




1. Film, który wzbudził w tobie największe uznanie to... ?

Szkoła Uczuć

2. Sklepy firmowe , czy secondhand ? 

Secondhand

3. Osoba godna naśladowania to... ? I dlaczego akurat ona ? 

 Jest wiele osób, które warto naśladować. Sposób podejścia do życia... Nie mam jednej osoby, którą chce naśladować . :)

4. Piosenka , która ma dla ciebie największe znaczenie ? 

 haha... nie mam takiej piosenki. :) Znaczy.... Każda ma w sobie coś, co ma dla mnie przesłanie, ale to nie jest jeden utwór, tylko np setka :D

5.  Największy plan na przyszłość ? 

Nie mam planów ... Niech sie dzieje co chce <3

6. Perfumy owocowe, czy kwiatowe ? 

Zależy jakie owocowe i jakie kwiatowe, ale raczej te drugie ;)

7.  Prawda , czy kłamstwo? 

Prawda jest bolesna czasem , a kłamstwo zawsze wygodniejsze, ale wolę tę brutalną prawdę ;D

8. Czy masz cel , na który byłabyś w stanie wydać ostatnie pieniądze? 

Nie... raczej nie ;)

9. Gazeta , która cie inspiruje ? 

Nie mam takiej ;p 

10. Czy twoim zdaniem prawdziwa przyjaźń istnieje ? 

Oczywiście, że tak , ale trzeba po prostu najpierw znaleźć osobę , która będzie gotowa ponieść wszelkie uszczerbki na zdrowiu podczas przyjaźni z nami ;)

11. Czego sie boisz najbardziej? 

Przyszłości. Tego co będzie. Tego co będę mogła zrobić. Jak będzie wyglądało moje życie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz