Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

5 czerwca 2012

Odmienność wcale nie jest zła ...

 
-Hej
-Hej
-Co tam ?
-A dobrze, a tam ?
-Można by powiedzieć, że źle.
-A co się stało ?
-Nic...
-To czemu jesteś smutny...?
-A tak po prostu... Masz kogoś ?
-Nie.
-O ! To dobrze ! Znaczy wiesz...
-Ale mam już kogoś na oku.
-No nie. Nie zgadzam się. Chyba , że to jestem ja , to zmienia postać rzeczy.
-Niestety.
-Szkoda....
-Przykro mi. Nie jesteś w moim typie.
-Wiem, wiem ... Ja jestem jakiś inny.
-I dlatego też jesteś smutny ?
-Taak ...
-Odmienność nie jest powodem do płaczu.
-No widzisz...A jednak jest...
-To najwyraźniej nie potrafisz pogodzić się z samym sobą.
-Widziałaś kiedyś płaczącego chłopaka? Nie .
-Widziałam . Ale to nie był powód do płaczu. Myślisz jak widać.. Dość prymitywnie , skoro kierujesz się stereotypem , że mężczyźni nie powinni płakać.
-A powiedz mi .. Jak wygląda to moje życie? Nie mam przyjaciół. Nie mam dziewczyny.. Z rodziną się sypie.
-No to spróbuj poszukać przyjaciół. Nie przyjdą do ciebie od tak sobie. Z rodziną spróbuj nawiązać kontakt i zacieśnij więzi . A miłość .. Nie możesz na nią poczekać ?
-Czekam już tak długo.. Ale ...Poco ja ci to mówię ?
- Cóż najwyraźniej z braku osoby , która cie wysłucha, teraz uważasz, ze i tak nie masz nic do stracenia.
-Możliwe. No ale wiesz. Nie ważne. Mnie życie zawsze kopie w dupe.
-W życiu trzeba walczyć.
-Walczyłem .
-I co ?
-I nic. Odeszła ode mnie.
-Najwyraźniej cie nie kochała. Jednak nie można sie poddawać.
-No cóż. Mnie przynajmniej pomagał ból fizyczny.
-Okaleczanie się nie jest rozwiązaniem .
-Może i nie...
-Nie można szukać rozwiązania w taki sposób. Szukaj wyjścia tak, żeby nie stracić życia.
-Łatwo powiedzieć.
-Taak.. Łatwo... Po prostu zgubiłeś się gdzieś po drodze... to wszystko...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz