Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

21 sierpnia 2012

Pami !


Boże. Na prawdę nie wierzę. Po takim długim czasie Pami zdecydowała sie do mnie napisać. ech kocham tą dziewczynę , po niej nigdy nie wiadomo ,czego sie spodziewać xd haha Boże dziewczyno , dlaczego ? hahah za każdym razem kiedy piszemy z Pami ona zaczyna temat książek . Kocham ją za to , no ale ej!  no nie fair !  ona prowadzi dwie części do przodu ! Noo ej ! no nie xd hahah :D jeszcze jest taka późna godzina i nie mam kasy ,a po prostu aż mnie coś w środku kręci , żeby wyjść i kupić sobie te książki. Saga Dom Nocy ... Eh jak ja dawno tego nie czytałam :( Masakra. No ale to tylko dlatego , ze to Monia mi pożyczała następne części ,a teraz... Eh :( teraz one tez nie ma następnych <szok> i co ja biedna teraz zrobie? został mi tylko chomik , bądź napad na empik..  Ja osobiście wybieram Chomika xd haha Oj Pami, Pami , Pami , czemu ty mi to robisz ? haha ale przynajmniej zawsze mi tłumaczysz , co jak , z kim i dlaczego ^^ A to uwiercie mi , wcale nie jest takie proste. <lol2> Dociekliwa ja xd hahah Ale dlaczego ? A on nie zareaguje ? A co z pozostałymi ? Aaa czyli taak .. A co na to Ona ? <szok> hahah ja nie wiem czy byłabym w stanie odpowiadać na takie pytania xd 

No ale cóż. ja zawsze mam szczęście, bo kiedy zaczyna sie coś dziac w książkach fascynującego i zapierającego dech w piersiach .. to co ? Nie mam  dostępu do danej lektury <szok> to wręcz bezczelne ! <foch>
Ale cóż. Przynajmniej dziękuje Pami za pamieć o mnie .. Boże ile to już lat. 4 lata... Ach te pamiętne kolonie. Moje pierwsze i ostatnie hahah xd ale i tak pomimo tego co tam sie działo były wspaniałe. xd  Eh ...

A tutaj prosze coś specjalnie dla Pami ;)

SKRILLEX- Scary Monsters And Nice Sprites


Meg & Dia - Monster (DotEXE Remix)


SKRILLEX-BANGARANG (ft Sirah)


2 komentarze:

  1. Trolololol ... Noo tak , napisałam bo wcześniej nie było czasu , rzadko bywam na gg żeby popisać .. ; x

    Noo ale z książką to musisz nadrobić !! ; * Będziemy razem gadać o tym ; DD I zrobimy znów naszą listę kto kogo powinien zagrać ^ ^
    A co do pytań to nie ma problemu . Lubię o tym gadulić , ale średnio mi się chce wszystko pisać ; DD Jakbym ci miala opowiadać po za komputerem to bym tak dlugo nawijała az bym zemdlała z braku tchu : DD
    Ahh i mój dubstep : DD
    ~Pami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D brakłoby nam czasu xd hahah Szkoda, ze mieszkasz tak daleko .. eh. ale zobaczysz ! jeszcze nadrobię te książki ! hahah :D nie ma bata ! xd

      Usuń