Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

13 sierpnia 2012

Stęskniliście sie?

Witam was kochani ! ;) okazało sie , że jednak ktoś stęsknił sie za mna i moimi postami ! To takie miłe ! ;) hahah xd Powiem wam , że troche smutno mi , ze musiałam juz wracać , no ale jak mus to mus. Z czasem nie da sie wygrać, a mój czas nad morzem niestety dobiegł końca. Mam nadzieję, że końcówka wakacji również będzie udana. ;D szczerze powiem wam , ze to są moje najaktywniejsze i najlepsze wakacje. Jakoś jeszcze nigdy nie spędzałam tak wakacji. Zawsze człowiek siedział i myślał co zrobić, a jak przyszło co do czego wtedy zawsze zostawał w domu i siedział na komputerze od rana do wieczora. A tak ? Eh.. w przyszłym roku też musze sobie zorganizować czas ;) Kto wie ? Może mi sie uda ;p Ale to jeszcze jest czas. Nie mogę też za bardzo wybiegać w przyszłość xd  Trzeba jeszcze w końcu przebrnąć przez 1 liceum...
ehhh ... jak sobie pomyśle o szkole to <szok> ! ! ! hahah xd ale dobraa.. nie warto sie z tym męczyć teraz. Obiecałam wam ,ze dodam zdjęcia znad morza dlatego prosze bardzo :
































A tutaj taki mały , skromny gif xd nie mogłam sie powstrzymać ! xd hahah 
Mam nadzieję, że będzie mi wybaczone xd




____________________________________

tak w ogóle to bardzo dziękuje mojej Kochanej Justynie za pocztówkę z Hiszpanii ! Santa Susanna? xd
haha masz racje każdy byłby nasz , a właściciele lokali błagaliby nas na kolanach , żebyśmy zostały ;) W końcu bez nas to żadnej imprezy nie ma ! xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz