Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

23 stycznia 2013

Umiesz liczyć ? Licz na siebie.

Hej ! co tam u was ? U mnie nie za ciekawie.. No cóż... Życie. Tak jak kiedyś powinnam pamiętać :

Umiesz liczyć ? Licz na siebie.


Dlaczego ja o tym zapomniałam ? Nie warto zapominać o takich rzeczach. I pomyśleć, ze człowiek chciał dobrze, a dostał w zamian co ? Odrzucenie i zeszmacenie ze strony innych. Nie warto być dobrym... 
Boże... Dlaczego jestem aż taka naiwna ...Musze sobie zacząć powtarzać słowa wyżej.

Umiesz liczyć ? Licz na siebie.

Umiesz liczyć ? Licz na siebie.

Umiesz liczyć ? Licz na siebie.

Umiesz liczyć ? Licz na siebie.

Umiesz liczyć ? Licz na siebie.

Umiesz liczyć ? Licz na siebie.

Umiesz liczyć ? Licz na siebie.

Umiesz liczyć ? Licz na siebie.

Umiesz liczyć ? Licz na siebie.

 

Czasem po prostu zastanowię się dwa razy , czy chce danej osobie pomóc. 

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie to złe podejście...
    Warto pomagać innym, ale tym którzy na to zasługują...
    Dlatego, że ktoś nie docenił Twojej pomocy nie powinnaś myśleć, że nikt jej nie potrzebuje i nie docenia.
    A liczenie tylko na siebie ...hmm... przereklamowane....
    No bo nie ma to jak pomoc najbliższych, świeże spojrzenie kogoś z boku, dobra rada, dobre słowo i uśmiech. Pomoc przyjaciół jest nieoceniona i pamiętaj o tym.

    A skoro ktoś tak potraktował kogoś, kto chciał mu pomóc znaczy, że nie zasługuje ani na pomoc, ani na jakąkolwiek uwagę .... A na pewno już nie na zasługuje na to, aby się taką osobą zadręczać... Olej to ... Szkoda czasu i humoru na takie osoby ;) Życie jest zbyt krótkie by marnować je na takie osoby

    OdpowiedzUsuń