Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

12 lipca 2012

Fontanna xd

Sorry , że wczoraj nie napisałam .. :P Po prostu byłam tak zmęczona, że to szok. Byliśmy w Wiśle w parku linowym . Ja wraz z Alą i Mikim poszliśmy sobie to fontanny. A że było tak gorąco ja i Ala... Po prostu weszłyśmy sobie do fontanny z zamiarem ochłodzenia się. I udało się xd Mikołaj nas drogi wyjął aparat i zrobił nam pare zdjęć, za co jestem mu niezmiernie wdzięczna xd :D wyszły bardzo fajnie, dlatego dziekuje ci Mikołaju ;) hahah xd








Najbardziej lubię to ostatnie xd I w ogóle to powiem wam , że jestem zła na wujka Darka ! (wychowawca w moptcie) Miał mi przesłać zdjęcia z dnia w którym malowaliśmy Łukasika. <szok> ale cóz... W sumie to na Gosię też jestem zła ! Ona pierwsza miała mi wysłać zdjęcia z pogorii ! <foch> xd ehh... zepsuł jej się komputer i nie miała mi jak ich wysłać inaczej.. Szkoda...:P haha :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz