Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

19 lipca 2012

ile to centymetrów ? xd

jak się miewacie ? U mnie wszystko ok ;p eh.. poza wczorajszym incydencie w toalecie... <szok> Dobraa nie będe o tym pisać na moim blogu , gdyż i mnie to obrzydza. wczorajsza akcja jest przeszłością i nie mam zamiaru o niej pisać :P Blee xd hahah :) Raz na górze, raz na dole ;P Powiedziałabym wam jaka jest ta sprawa, ale nie używam tutaj wulgaryzmów , poza tym nie śmieszyłoby was to tak jak śmieszy ludzi z Mopt-u ;p :D ehh xd tak w ogóle to wczoraj malowaliśmy mopt ! i powiem wam , że będzie wyglądał cudownie. Jeszcze nie skończone, ale cóz. xd doskonałość wymaga czasu. Nie warto sie spieszyć, bo wtedy można popełnić mały błąd ;) hahaha xd <szok> Nieee xd haha coś mi sie chyba dzieje. xd ale ciiiiii ... ze mną wszystko dobrze. <wbrew pozorom>
_________________________

dzisiaj byliśmy w muzeum w sztygarce. Ale możecie mnie zabić , nie wiem o czym on tam mówił xd Nie słuchałam go , ja robiłam zdjęcia, których nie można było robic xd hahah ;D ehh... Ale fajnie było :D nie ma co. Potem pojechaliśmy do restauracji i tam "zjedliśmy" obiad. heh. No cóż. Przynajmniej była fajna ekipa xd ;D Co nie Klaudia ? ;> haha xd Paulinko , a ty na następny raz weź linijkę !

-Oni mają za ciasne te spodnie.
-Ciekawe jak bardzo odstaje.
-No może gdzieś tyle !

hahah xd I biedny kuba dostał niemoralną propozycje od sandry (której nikt nie lubi xd) , żeby poszedł z nia do toalety xd hahah teraz to wszyscy będą barć przykład z Moni i Piotrka oraz Czapli i Wery <szok> ehh xd chociaż kto wie ? Ciekawa jestem co będzie w przyszłym tygodniu... <mysli> chociaz w sumie jutro jedziemy do Krakowa. Bożee ciekawe co tam wymysla... Mamy podobno jechac do muzeum lotnictwa, czy coś w tym stylu... eh... No cóz. Napiszę może jeszcze dzisiaj, ale jak na razie życzę wam  miłego dnia ! ;) 

tutaj tak w ogóle są zdjęcia z moptowskiego karaoke xd hahah :D Tylko 2 , bo było ciemno i nie  było jak robić zdjęcia, poza tym większość zdjęć zrobiłam aparatem Wujka Darka (Pan wyżej , który maluje budkę xd)




 A tutaj zobaczcie sobie jakie zdjęcia zrobiłam "nielegalnie" w muzeum xd ;D




































 A tutaj zobaczcie jak mopt zwiedza ! xd





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz