Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

30 lipca 2012

mała przerwa...

 Hej! Pewnie zauważyliście , ze miałam małą przerwę... Niestety to nie koniec tej przerwy. jakimś cudem udało mi sie wejść na internet. Dlatego pomyślałam , że was przeproszę. :( Bardzo chciałabym pisać dużo częściej, jednak teraz po tym jak sie okazało... Nie pojechałam wczesniej nad morze (mama uznała, że tylko sie pomyliła, ale wątpię, by tak było! xd) jestem teraz na wsi. trudno tutaj o przyzwoity zasięg, dlatego też nie wchodzę. Szkoda, że nie miałam jak wcześniej przekazać wam tą wiadomość. Sorry wielkie ;p Ale mam nadzieje, ze wam lepiej mijają wakacje .. Znaczy , nie żeby mnie jakoś fajnie nie mijały. Po prostu chodzi mi bardziej o wakacje z internetem xd hahah pewnie teraz pisze jak dziewczyna uzależniona od komputera, ale prosze was ! Jak tak można żyć ? xd hahahah ;D Rozumiem , że czasem potrzeba troche odpocząć na łonie natury , ale przepraszam ja was bardzo ! w piątek przyjechałam. Dokończyłam Harrego, potem zabrałam sie za kolejną 300- stu stronicową ksiązkę, którą skończyłam wczoraj rano. I jestem przerażona. Będę tu do piątku rana... Została mi jedna ksiązka... Eh... Ewentualnie będę musiała rozpatrzeć rozpisanie "Tajemnic Umysłu"... Bądź wezmę sie za dokończenie "Patologi Życia" eh.... Boże jaki ze mnie leń xd ahhahah :D Ale cóż. pewnie tak też zrobie, bo szczerze mówiąc odzwyczaiłam sie od telewizora, męczy mnie <szok> jeden , dwa programy obejrzę, ale nic więcej xd hahah :D

____________________________________
 Moja twórczość xd jak sie człowiekowi nudzi , to są czasem takie efekty xd












1 komentarz:

  1. bardzo ładne zdjęcia xx
    spoko blog!
    Dodałam się do obserwatorów i licze na to samo
    my-style-and-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń