Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

1 lutego 2013

Zamówienia! Anonimowe !

Hej co tam u was ? :) Podobało się wam ostatnie opowiadanie ? Macie może też jakieś pomysły na opowiadania ? Tematy ?
Nie mam po prostu pojęcia o czym pisać.
Skończyły mi się pomysły na to o czym mogą być te opowiadania.
Już wszystko wykorzystałam...
Ale może macie tak zwane :
ZAMÓWIENIA xd
No !
Zapomniałabym !
Przypominam wam o moim fanpage'u
Kontroluj swoje emocje Potter, panuj nad swoim umysłem


Mam nadzieję, że odzyskam taką oglądalność,
jak miałam ledwie miesiąc temu...
100 wyświetleń...
100 odwiedzin....
Proszee !
Wróćcie ! ;(
teraz jak osiągam 20 to jest cud, na prawdę...
Opuściliście mnie !
Ładnie to tak !?
<szok>
<foch>
 . . .
No dobra...
I tak was lubię, ale prosiłabym tą jedną osobę chociaż, która komentuje, żeby pomogła mi w wyborze tematu na opowiadanie :)
W ogóle od razu chciałabym podziękować za to, że jesteś moja droga czytelniczko :)
Magdaaa :) Jesteś wielka ! xd
Oczywiście nie chce urazić innych , którzy może też czytają, ale po prostu z lenistwa nie komentują.
Wyróżniam tutaj tylko Magdę, bo tylko od niej komentarze pojawiają się często. :)
A mówiłam wam wiele razy, że z konta :
ANONIMOWEGO
także da sie komentować na moim blogu.... No ale cóż.
Macie tutaj mój krzywy ryj :D
Daje wam już spokój :) Branoc ;*


5 komentarzy:

  1. Ooo dziękuję, czuję się zaszczycona :3
    Co do opowiadania to nie mam pojęcia :o Może jakiś horror, np. ojczym - morderca ?? XDD Albo, no nie wiem, coś o miłości ? :D Wiem ! O jakiejś "zagubionej" dziewczynie, która chce popełnić samobójstwo, ale w ostatniej chwili ratuje ją chłopak, w którym się zakochała od pierwszego wejrzenie, ale nie zwracał na nią uwagi ?? xD
    Wiem, że nie pomogłam, wybacz mi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahhahahahahah xd Nie no zawsze spoko ! :D hahah Pomyślę , ale nie o tym ojczymie- mordercy , tylko o zagubionej dziewczynie :) Zależy tylko czy mówimy o tym samym pojęciu zagubienia :D Ale mam nadzieje, ze ci sie spodoba :D

      Usuń
  2. a może coś o zakazanej miłości jak już idziemy w tą stronę ?!
    Może o dziewczynie, która ma wszystko wspaniałego chłopaka, przyjaciółki itp. aż tu nagle pojawia się tajemniczy chłopak... zakochuje się w nim i zaczynają się jej kłopoty. I w tym momencie mógłby pojawić się wątek Magdy... załamana i nie mająca pojęcia jak to się stało, że w jednej chwili straciła wszystko próbuje popełnić samobójstwo i ratuje ją tajemniczy chłopak w którym się zakochała. Ta sytuacja tak ich do siebie zbliżyła iż postanowił wyjawić jej swoją tajemnicę...
    Może to być np. śmiertelna choroba lub kryminalna przeszlość i tu dodać wątek mordercy....
    I tak oto mamy 2 pomysły w jednym opowiadaniu :D
    Co wy na to ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny , wy mnie przeceniacie ! hahahah :D Przecież ja takiego czegoś w życiu nie napiszę ! xd A jak napiszę, to i tak będzie to beznadziejne. o.O Nie mam aż takich zdolności ! xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie doceniasz się... Piszesz świetne opowiadania, a wydaje mi się, że temat miłości nie jest trudny szczególnie dla młodej zakochanej dziewczyny ;)

    Napisz poddaj pod "osąd" (hehehe) opini publicznej i wtedy mów czy potrafisz czy nie...

    Ja tam uważam, że wyjdzie coś ekstra :D

    OdpowiedzUsuń