Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

17 grudnia 2012

Beztalncie...

Hej  co tam u was ? ! Mnie jakoś strasznie szybko mijają te dni... ledwie był początek roku ,a tu już koniec semestru sie zbliża ... To wręcz niewyobrażalne... Konkurs na opowiadanie... Wysłałam ... Konkurs na zbieranie lajków... Uzbierałam... Ale jeszcze w żadnym konkursie nie ogłoszono zwycięzcy... Mam nadzieję, że mi sie uda... :) Bardzo bym chciała :D
hm... byłby to pierwszy konkurs, który wygrałam... :D
Ale cóż... raczej marne szanse :)
Jutro w ogóle pochwale sie wam moją pracą z polskiego ! <3
haha nie pytajcie czemu... po prostu nie mam o czym pisać ostatnio, dlatego uznałam ,z e może was zanudzę moimi referatami ? xd hahha nie nooo... to nie jest referat, ale mysle , ze będzie tutaj pasował :) W sumie tu jest wszystko o mnie, a w moją pracę włożyłam moje myśli :) może wam sie spodoba. Ja osobiście uważam , że nie jest źle... i nie jest też o jakiejś Bóg wie jakiej tematyce... jest po prostu o życiu , wiec może nie będziecie kazać mi usuwać bloga z powodu mojego beztalencia. :) Ale to jutro , bo teraz już uciekam :)
 Papa ! ;*

2 komentarze:

  1. No właśnie czas zbyt szybko leci !! Przed chwilą było rozpoczęcie, te nowe twarzy ludzi z IB, a teraz to wydaje mi się takie dalekie, odległe ... Dziwne .. Może ja jestem dziwna xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś dziwna :D hahah :) a co do klasy... JA TEŻ JESTEM W 1 B ! ! ! :D hahah

      Usuń