Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

13 grudnia 2012

Podzielność uwagi...

Cześć skarby ! ;*
Tak mi głupio, ze nie mam kiedy napisać nowego posta, że szok...
Przepraszam was bardzo... tak sie starałam o tego bloga, tak walczyłam o chociaż te 100 wyświetleń dziennie, a teraz co ? ledwie 50.... :(
Nie wiem co pisać, tematów prawie w ogóle nie ma. Jestem tym załamana....
Na prawdę postaram sie w końcu dodawać nowe posty.
Na razie po prostu nie mam czasu... Godzina na komputerze. z czego cały czas zużywam na rozmowy ze znajomymi, a wtedy nei starcza mi czasu , a raczej podzielności uwagi na pisanie postów.
Mam nadzieje, ze mi wybaczycie ;*
Biorę udział w konkursie na opowiadanie, dlatego po konkursie wstawię tutaj swoje opowiadanie :)
Pa Pa ;*

2 komentarze:

  1. No w końcu jakieś opowiadanie wstawisz ! :D
    Jeżeli nie masz pomysłów na posty to po prostu szukaj ich w otoczeniu. Np. jakaś sesyjka, yy ... No kuźwa ! Nie mam pomysłu xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah podobają ci sie moje opowiadania ? :D
      Nie sądziłam , ze komuś one przypadły do gustu :)
      Kolejne z dedykacją dla ciebie ! :D Obiecuje ! ;*
      a co do tematów postów... jednak nie jest to taki łatwe xd :D

      Usuń