Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

31 grudnia 2012

Libster Blog Award

Zostałam nominowana przez  The Rhythm Of The Life  :)

1. Co robisz w wolnym czasie ? 
   Czasem czytam , ale teraz częściej spotykam się z moim chłopakiem Jakubem <3
2. Jakie masz hobby? 
   Pisanie oraz hmm... fałszowanie xd 
3. Gdzie chciałabyś pojechać ? 
    Nie mam jednego miejsca jakie chciałabym odwiedzić. W sumie moim marzeniem 
    jest zwiedzenie całego świata. Zobaczenie pięknych miejsc na żywo , a nie tylko na fotografiach. 
4. Masz jakieś zwierze ? Jakie ? 
    Mam psa i kota u siebie w domu. U babci i dziadka zostały jeszcze dwa, gdyż są to psy
   podwórkowe nie nadające się do bloków. 
5. Czy masz rodzeństwo ? 
    Mam młodszego o 5 lat brata. Ma na imie Kacper. 
6. Kim chciałabyś zostać w przyszłości ? 
    Dziennikarką, ale marne szanse :)  hahah  xd
7. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz ? 
    Różnego. Zależy co sie nawinie do słuchania ;) 
8. Jaka jest tematyka Twojego bloga ? 
    Hm... nie wiem , czy mojego bloga można sprecyzować... W sumie jest o wszystkim i o niczym. 
9.  Jaki jest twój ulubiony cytat ? 
    
"Nie walcz z bólem ani hałasem, one są częścią ciebie. Nie odrzucaj ich, odczuwaj ból, oddychaj głęboko, wsłuchuj się w dźwięki, jakie rozbrzmiewają w twoim wnętrzu. Zaakceptuj je i połącz w jedno"- Klan Wilczycy. 

10. Jaki jest twój ulubiony film ? 
      Żebym miała jeden to bym powiedziała jaki :D 
11. Ulubiona piosenka? 
      Nie mam jednej, a całej listy nie będę podawać. xd

Moje nominowanie : 



Pytania : 
1. Co spowodowało , ze założyłaś bloga ?  Jesteś zadowolona z niego ?
2. Czy lubisz KoRn ? <Pytanie specjalnie od mojego chłopaka, który mnie wspierał xd>
3. Co cię inspiruje ?
4. Co lubisz najbardziej robić ?
5. Ilu masz przyjaciół ?
6. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
7. Ulubiony zespół ?
8. Ulubiona książka ?
9. Jakie masz plany na przyszłość ?
10. Postanowienia noworoczne ? Jak tak to jakie ? xd
11. Co robisz, żeby szybciej zasnąć ?

____________________________________________
I tak w ogóle to ...

Szczęśliwego Nowego Roku ! ;*



1 komentarz: