Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

22 maja 2012

Niezdecydowanie

Czy wam też zdarza się coś takiego, że raz zabilibyście np za niebieskie buty, ale później staje wam się to obojętne ? <szok> Bo ja np tak mam coraz częściej. Zastanawiam się np nad tym , czy chciałabym mieć chłopaka haha a po chwili uznaję, że nie ma sensu. Bo to jest tak ,że raz jestem samotna i mi to przeszkadza, ale potem po jakimś czasie się do tego przyzwyczajam i tak w kółko ;p Haha xd nieee. Na prawdę jestem głupia xd hahah :D Ale wybaczcie. Po prostu zastanawia mnie to xd  Czy tylko ja jestem tak bardzo niezdecydowana, czy może to nie tylko ja ? hahh xd No cóż ;p Tak musi chyba być xd Jestem dziwna. :D A dlaczego ? haha xd Kiedyś dwóch chłopaków jechało na skuterze. I jeden z nich mi pomachał, a ja uznałam, że to musi znaczyć,  że może jednak nie jestem tak brzydka jak mi się wydawało. Wiec.. Problem jednak leży w tym , że to tylko moje takie przekonanie, bo obcy chłopak mi pomachał. Może mnie z kimś pomylił? <szok> Haha ale to i tak nie jest ważne, gdyż tak czy siak, miałam potem dobry humor. Hah xd Więc co ? Jednym słowem chłopcy powinni częściej się do nas uśmiechać i dawać nam do zrozumienia, że nasza uroda wcale nie jest taka odstraszająca ! xd Czy się z tym zgadzacie dziewczyny ? W końcu wiele z nas nie akceptuje w 100% swojej urody, a taki gest ze strony nieznajomego na prawdę może poprawić komuś humor. <mam tu na myśli dziewczyny , choć kto wie xd Może mężczyźni także liczą na takie zachowanie z naszej strony. Obiecuję , że kiedy nadarzy sie okazja pomacham do jakiegoś chłopaka xd> hahah xd Powinniśmy być bardziej społeczni xd W końcu każdy jest jaki jest, a my powinniśmy to akceptować, a nie niszczyć :D Bez oryginalności i odmienności jest monotonia, czyż nie ? ;>

_________________________________________________________











Tarzan- Powiedz kim jestem  <tak trochę bajkowo ;) >

Czasem wszystko się wymyka z mych rąk
Choć staram się, ile sił
Czuję się wtedy, jakbym tu obcy był

Gdy szansa jest i wydaje się blisko
Zaraz rozmywa się
I choć upadam, za chwilę znów woła mnie

A jednak szukam, bo wierzę w to
Że sam w końcu odnajdę siebie

Powiedz, kim jestem!
Wciąż wołam ile tchu
Powiedz, kim jestem!
To może błąd, że chcę być tu

Choć bywa, że uciekać gdzieś chcę
Odrzucić precz wszystko to
Znaleźć miejsce swe daleko stąd

To jednak szukam, bo wierzę w to
Sam w końcu odnajdę siebie

Powiedz, kim jestem!
I czy mam się zmienić
Powiedz, kim jestem!
To może błąd, że chcę...
To może błąd, że chcę być...
Choć to jest błąd, że chcę być tu!

___________________________________________________________

  A tak w ogóle to jutro jest sprawdzian z historii ;p nie uczyłam się wcale i mi się nawet nie chce za to zabrać. hah xd potem dostanę jedynkę i będę się przeklinać , że sie nie nauczyłam. ;p Tak jak z tym angielskim. Boże.. boję się co dostałam <szok> Może nie będzie tak źle... Może xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz