Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

26 maja 2012

To jest życie...

-Widzisz tę parę ? Tam ...? - wskazuje jej parę staruszków, która trzyma sie za ręce.
-Tak widzę.. I co w związku z tym?- zapytała nie rozumiejąc.
-Widzisz jak na siebie patrzą ?
-Chyba dalej nie rozumiem . Co masz na myśli ?
-To , że chciałbym ...
-Nie...
-Czemu nie ?
-Bo...
-Tak ?- patrzył na nią . Chciał wiedzieć, dlaczego tak gwałtownie zareagowała.
-Nie chce się zestarzeć z tobą.
-Nie kochasz mnie ?
-Nie o to chodzi.
-To o co ?  chyba nic nie stoi nam na przeszkodzie ?
-Właśnie , że tak , bo jaa...
-Tak ?
-Nie moge juz z tobą być, wybacz..
-Ale...- chłopak nie rozumiał. W końcu byli ze sobą już tak długo.
-Zrozum ! To jest życie ! Nie żadna telenowela ! Żadna bajka dla dzieci , które mają 5 lat.
-Teraz to chyba ja nie rozumiem .
-Kiedyś może i byliśmy dziećmi, którzy wspaniale się bawili odgrywając sceny z ulubionych bajek. Może kochaliśmy te wymyślone historie o dobrych wróżkach , ale to juz nie jest to samo. Dorośliśmy.
-I co ? zrozumiałaś od tak , że nie jesteśmy dla siebie stworzeni ?
-Tak. Nie chce ciągle udawać.
-Ja nie udaje !
-Ale ja już powoli zaczynam wątpić w nasze uczucie. Nie wydaje ci się, że jest takie.. Sztuczne ?
-Nie !
-A ja sądzę, że tak. Może powinniśmy zrobić sobie przerwę ...
-I co ? Dasz radę obiecać mi, że wrócisz ?
-...
-Odpowiedz !
-Nie będę mogła ... Jedyne ,co mogę ci obiecać to to, że... Że nigdy cie nie zapomnę...
- Przez 5 lat byliśmy razem !
-Tak, ale chyba to było dla nas za wcześnie... Mieliśmy ledwie 12 lat !
-To miłość nas połączyła.
-Człowieku ! Byliśmy dziećmi ! Nie wiedzieliśmy co to jest miłość !
-A teraz wiesz ! ?
-Tak mi się wydaje... -skryła przed nim wzrok
   Odszedł nie patrząc już w jej stronę. Jego oczy były zamglone przez łzy. Ona .. Stała tam , gdzie ją zostawił. Wiedziała , że go zraniła.. ale taka jest kolej rzeczy...






Lena- Taken By A Stranger

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz