Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

1 maja 2012

Teraz jest już troche za późno ...

-Słuchaj... Bo ja chciałam sie zapytać ... Czy ty juz kogoś masz..?
-A nawet gdyby to co ?
-No nic.. Bo wiesz.. W końcu coś zrozumiałam.
-Czyli?
-Ja ... Ja cie kocham.. chyba... Znaczy...
-Znaczy co ?
-Kocham twój charakter...
-Co ?
-Kocham twoje poczucie humoru, twoje nastawienie do życia ...
-Teraz mi to mówisz?
-Tak, bo jest problem ...
-Jaki ?
-Jakbyś mógł się trochę zmienić...
-Przecież podobno mam super charakter.
-Nie chodzi tu o charakter , tylko o twój wygląd. Nie pokażę sie z tobą, póki nie będziesz...
-Nie pasuje ci mój wygląd?
-Niestety... Wystarczy , że...
-Nie...
-Jak to nie ?  Co nie?
-Nie zmienię się dla ciebie ! Jak kochasz mój charakter to dobrze, ale musisz mnie zaakceptować w całości i jak to się mówi "brać co dają". A nie będziesz kazać mi się zmieniać.
-Ale..
-Żadne ale ! I co? Jak się zmienię z wyglądu , będziesz chciała ze mną być?
-Tak.
-Jesteś pewna?
-W stu procentach .
-I nie powiesz mi , ze już za późno? że czas minął ?
-...
-Nie powiesz ?
-Nie...
-Skąd mogę mieć pewność ?
-...
-No właśnie.. Dlatego wiesz co ci powiem ?
-Co ?
-Teraz jest już trochę za późno na takie wyznania. chce teraz kogoś kto mnie zaakceptuje , bo takich jak ty jest tysiące , skarbie.
-Ale... nie prawda...
-Prawda , bo jesteś taka jak inne. Wybacz. Poszukam sobie dziewczyny, która hmm... ma fajniejsze oczy, Paa...
-...

__________________

JoJo- Too Little Too Late

Hilary Duff- So Yesterday

Cher Lloyd- Want U Back

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz