Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

9 kwietnia 2012

łatwo powiedziec "koniec z nami" trudniej przestać kochać

-Spotkałem się z nią dzisiaj ... I czuję się okropnie...
-Czemu?
-Bo czuję się tak jakbym zdradził  Roxi...
-No cóż... Trzeba było olać Wiki.
-Ale ja myślałem , że to już koniec ! Że jej nie kocham ! A wręcz nienawidzę.
-Wiele z nas chce zastąpić miłość nienawiścią...
-Ale mnie sie nie udało...
-Mało komu sie udało...
-I co ja teraz mam zrobić?
-Zapomnieć..
-To nie jest takie łatwe..
-Wiem, ale nie licz na to , że życie będzie łatwe ! Wszystko jest .. hm.... Brutalne...
-No co ty nie powiesz ! Ale zrozum! jak ja zobaczyłem jej wyraz twarzy.. Jej uśmiech kiedy mnie zobaczyła...
-Od razu to uczucie wróciło, prawda ?
-Tak ! I do tego to jak się laliśmy wodą... ja... To było jak na tych wszystkich filmach ! Ona miała mokre włosy, wiec ja wziąłem i odgarnąłem jej mokre, niesforne kosmyki włosów, a potem...
-Chciałeś ją pocałować...
-tak !
-Ale nie zrobiłeś tego...
-Nie...
-No to dobrze..
-A nawet zrobiłem jej nazłość. Napisałem specjalnie do Roxi " co tam kochanie" chociaż wiedziałem , że ona patrzy mi w ekran telefonu. Wtedy była hmm .. Taka przybita, kiedy Roxi odpisała "Nic misiu, a u ciebie?".
-Wiesz... Ja ją trochę rozumiem. Wiesz.. To uczucie, że ktoś ułożył sobie życie dopiero po tym jak ty od niego odszedłeś. To dziwne uczucie, kiedy wiesz, że to już nie twoja bajka... Każdy popełnia błędy... Dlatego...
-Dlatego teraz będę musiał zapomnieć o Wiki.
-Taak .. Będziesz musiał...

RH+ po prostu miłość

Tomasz Karolak- Zabiore cię

i coś bardziej wzruszającego ze względu na film , w którym się znalazła

A Walk To Remember- Only Hope

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz