Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

9 kwietnia 2012

Zawsze jest cień szansy

-Czego chcesz?- wysyczała
-Niczego... Chce tylko, żebyś...
-Wróciła?- przerywa mu
-Tak.- odparł ze smutkiem.
-Ale po co ? Już nie jestem taka jak kiedyś! Już nie śmieję sie z głupot. Nie bawię się w optymistkę. Nie wierzę w coś takiego jak "miłość". To słowo wywołuje u mnie mdłości. Cała moja radość spierd** szybciej niż myślałam , że może. A teraz ranię jeszcze bardziej. Wiec dopiero teraz powiedz mi... Dalej chcesz mego powrotu?
-Tak. Mimo wszystko dalej mi na tobie zależy, po za tym została nam jeszcze nadzieja...
-Nie mój drogi..- W jej oczach pojawiły się srebrzyste łzy.- Nadzieja mimo to , ze jest u ciebie tak silna , u mnie też jej juz nie ma. Ona odeszła sama. Nie musiałam zacząć nią gardzić i zmuszać do odejścia. Ona sama straciła nadzieję ,że w końcu wróci dawana ja.
-To teraz ja zastąpię twoją nadzieję. -dziewczyna rozpłakała się , a on wziął ja w objęcia. Wierzył z całego serca, że dziewczyna na której tak bardzo mu zależało dalej jest tam w środku...

_______________________________________________


W życiu należy mieć osoby, którym się ufa. Oraz osoby, które bez względu na wszystko będą się starać nas odzyskać. Pomimo tego jak bardzo zaczniemy się zmieniać, one zawsze będą widzieć w nas dawnych nas.

_______________________________________________

Nie zawsze widać smutku odbicia,
gdy rzeczywiście się łzy leją.
Bywa , że w sercu łamie się życie,
a usta ciągle się śmieją...

__________________________


Miej w sercu zlote roze, a w oczach zlote skry. Gdy przyjda w zyciu burze, to smiej sie, choc przez lzy.
                                      Mateusz N.

1 komentarz: