Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

4 kwietnia 2012

Zrozumiem , że mój czas minął

 Przyjacielu...

Jeżeli kiedyś będzie ci zbierać się na łzy to zadzwoń
Nie obiecuję, że cię rozbawię,ale spróbuje zrozumieć
twój ból.
Jeśli któregoś dnia zapragniesz uciec to nie bój się
do mnie zadzwonić.
Nie obiecuję, że cię zatrzymam,
ale mogę pobiec razem z tobą.
Jeżeli kiedyś uznasz, że nie chcesz nikogo słuchać
to zadzwoń,  a ja obiecuję być z tobą w milczeniu
Ale jeżeli któregoś dnia zadzwonisz...
a nikt nie odbierze...
Przybiegnij do mnie bardzo szybko, bo mogę cie bardzo
wtedy potrzebować...
Mogę wtedy chcieć zrobić coś głupiego.
Czego nie dam rady potem żałować, a sprawię
tylko, że będziesz jeszcze bardziej przeze mnie cierpieć.
Z każdym dniem oddalamy się od siebie...
Chciałabym ratować naszą przyjaźń, ale ja już nawet nie
wiem jak...

Czy ja już nie jestem ci potrzebna ?

Jeśli tak to powiedz.. Ja zrozumiem , że mój czas już minął
i odejdę...
Jeszcze mam nadzieję, być może jestem głupia , że nadal
ją mam , lecz wierzę...
Wierzę w każdy dzień i w to , że przynosi on coś magicznego
i sprawia, że życie jest barwniejsze.
Nie martw sie o mnie, bo zawsze będę przy tobie.
Mimo, iż któregoś dnia mnie zabraknie...
Ty nie oglądaj sie za siebie i nie płacz, bo ja juz nie odbiorę.
Nie będę mogła cię pocieszyć...
Pamiętaj , że pomimo tego jak daleko będę , a ty nie będziesz
mógł mnie odwiedzić to ja zawszę będę w twoim sercu.
choć ty będziesz chciał mnie z niego wyrwać jak chwasta.
Ja i tak tam zostanę, jak blizna po trudnej walce.
Przyjacielu...
Gdy będziesz upadał i zabraknie ci sił...
Przyjdzie anioł .. Obetrze ci łzy.
A ty w końcu zrozumiesz , że jesteś wolnym i możesz
zrobić wszystko. Uwierzysz w to, że osiągniesz wszystko,
co tylko chcesz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz