Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

5 kwietnia 2012

Wybrałabym... Samotność

Wróciłam cała i zdrowa z tych wspólnych zakupów ! ;D hahah Cieszę się Justyno, że mogłam ci pomóc. Mam nadzieję, że im się spodobają te rzeczy co im kupiłaś. :) Na pewno ! Grunt to myśleć pozytywnie , co nie ?
hah I co ? Jednak sprawdziło się to co napisałam ;D powiedziałaś, że nie kupisz takiego SZAJSU. xd Bożee, ale na prawdę ,jak mnie bolą teraz nogi to szok !  Jutro przez ciebie nie wstanę i będę miała zakwasy ! Ile razy można obejść ten sam sklep ! xd No cóż pewnie wzięli nas za baaardzo niezdecydowane osoby xd
Mam nadzieję, że ty też jesteś choć trochę zadowolona z tego dnia ? hmm ? :D


Aa..I ja ci też dziękuje. I jeżeli nie wiesz za co to...
Chce ci podziękować za to, że pomogłaś mi uświadomić sobie, czego na prawdę się w życiu boję. Że udało ci się pomóc mi zrozumieć, czemu zawszę wszystko niszczę.  Życie nie jest takie jak sobie wyobrażamy . Jest cholernie pokręcone. Czasami już nie mamy siły, ale są przy nas osoby dzięki którym się nie poddajemy. Dodają nam skrzydeł i pozwalają przeżyć najgorsze.. Nie ważne jak jest źle, trzeba wierzyć że się uda.
Dlatego cieszę się, że cie mam Justyno...

______________________________________________________________

-Jak ty to robisz, że wszystkich tak szybko potrafisz zacząć olewać..?
-Co masz na myśli?
-Przecież ci na nim zależało... A ty tak łatwo z dnia na dzień potrafiłaś to wszystko zakończyć.
-Ja po prostu chyba się zawsze boję...
-Boisz ?
-Tak...
-Boisz się, że ktoś cię zrani, prawda ?
-Tak...
-Po prostu spróbuj chodź raz się zaangażować.
-Już raz tak zrobiłam ! I co mi z tego? Dzieliło nas tyle kilometrów, a po prawie 2 latach napisał do mnie , żeby pochwalić się jak to mu się wspaniale beze mnie życie ułożyło.
-Też tego nie rozumiem...
-Po prostu wszystkim żyje się lepiej , ale beze mnie.
-Nie mów tak !
-Ale to prawda. Czemu Mateusz w końcu nie przyjechał ? Bo nie miał tak na prawdę po co tutaj przyjeżdżać. Prawda jest taka, że...
-Że..?
-Ze boję się odpowiedzialności... Tego wszystkiego. Zawsze wycofuję się , jak wiem , że nie dam rady ciągnąć dalej. Jak mi na kimś zaczyna zależeć, a potem przyzwyczajam się do tej osoby... Dla mnie to zbyt skomplikowane. Nie chce cierpieć... Nie chce zostać sama, ale nie chce też , żeby ktoś mnie wyrzucił jak zwykłą szmacianą lalkę... Która już się znudziła.
-A gdybyś miała wybierać... Samotność przez całe życie lub porzucenie po tym jak już się do danej osoby przyzwyczaisz...
-Wybrałabym ...
-Tak ?
-Wybrałabym samotność...
-To smutne...
-Tak wiem , ale takie jest życie.
-Wcale nie musi takie być. To my wybieramy jak ono wygląda choć w małym procencie.
-Ja cię na przykład podziwiam. Ja bym nie potrafiła prowadzić z nim takiej znajomości...
-Dlaczego?
-Bo chyba zabrakłoby mi odwagi, aby słuchać o jego życiu, wiedząc , ze jestem jego przyjaciółką , a nie móc w nim uczestniczyć... Ta myśl chyba by mnie zabiła...
-Ja jakoś muszę sobie z tym radzić...
______________________________________________________________

A tu proszę bardzo macie dwie piosenki , które wpadły mi w ucho dzisiejszego dnia

Jesse McCartney- Just So You Know

Avril Lavigne- Goodbye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz