Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

20 kwietnia 2012

Nie jestem tym kim jestem.

-Jak ja podziwiam twoją odwagę!
-Słucham..?
-No ... Jesteś strasznie pewna siebie i taka wygadana...
-Ty też ...
-Och wybacz... Ja nie...
-Wiem... Nic sie nie stało. Myślałam tylko, że chociaż ty zauważysz, że to nie jestem prawdziwa ja.
-Jak  to ... Nie prawdziwa..?
-No tak to. Prawda jest taka, że ja w rzeczywistości jestem zwykłą nieśmiała dziewczyną, która boi się nawet własnego cienia. Nikt nigdy nie zwraca na to uwagi, dlatego , że bardzo dużo mówię i staram się tuszować swoje słabości. Udaje , że jestem zabawna ! Ale tak wcale nie jest... Bo ja ...
-Tak...?
-Ja czasem czuję, że tu nie pasuje..
-Do tej szkoły?
-Nie... Tak wiesz... Ogólnie...
-Co masz na myśli?
-To , że czasem po protu sądze, że to nie jest mój czas i miejsce... Wiem , że może wyda ci sie to dziwne... W końcu ciągle się śmieję, rozmawiam prawie z każdym , wygłupiam sie tak jak inni... Ale...
-Ale to tylko gra...
-Coraz częściej czuję , ze tak...
-w sumie to ... Zauważyłem , że się ... zmieniłaś..
-Czyli?
-Coraz rzadziej się odzywasz. I wręcz unikasz rozmów z niektórymi. Wycofujesz się jak z pola walki.. Ale przecież.. Nie musisz o nic walczyć. Bądź sobą.
-To nie takie proste... Chce coś hmm ... Osiągnąć. A Jako nieśmiała ,  strachliwa Ja nic w życiu nie osiągnę, bo ciągle będę się bała , ze coś pójdzie nie tak. Takie osoby jak ja przegrywają i dla nich nie ma tu miejsca...
-Na pewno znalazłoby sie...
-Nie Nie znalazłoby się miejsca.. Ja  nie chce być sobą jeżeli mało kto mnie zaakceptuje! Wcale nie jestem taka rozrywkowa ! Lubie czytać , pisać , zamykać się w swoim pokoju z moim kotem , który bacznie obserwuje ,co robię ! Ale ... Ale to kocham.Wiem, że nie powinnam nigdy udawać !  ... A nie każdy teraz potrafi  zrozumieć...
-Ja rozumiem...
-Tobie się wydaje, że rozumiesz, a prawda jest taka, że niczego nie pojmujesz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz